ARAKATZEKO LAGUNTZAK:

Edukira joan zuzenean.

Menura joan zuzenean.

Batzar Nagusien agenda.

Batzar Nagusietako ekimenak.



BILATZAILEAK

Menua ireki Bilatzailea erakutsi

Jarduera


ORRI HONEN BIDE-IZENA



ORRIAREN EDUKI NAGUSIA

Adierazpen instituzionala

ERAKUNDE-ADIERAZPENA, EHU-ren AURKA IZATEN ARI DIREN ERASOAK DIRELA-ETA

DECLARACIÓN INSTITUCIONAL, EN RELACIÓN A LOS ATAQUES QUE SE VIENEN PRODUCIENDO CONTRA LA UPV

 

Azken asteotan Bilboko Ingeniaritza Goi Eskola Teknikoan, Leioako Campuseko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean eta Arabako Campuseko Letra Fakultatean izandako eraso larrien aurrean, azkenak gaur goizean bertan, Gipuzkoako Batzar Nagusiek ondoko hau adierazten dute:

Ante los graves ataques ocurridos en las últimas semanas en la Escuela Superior de Ingeniera de Bilbao, la Facultades de Ciencias Sociales y de la Comunicación, del Campus de Leioa, y la Facultad de Letras, del Campus de Araba-Álava, y los más recientes ocurridos esta misma mañana, las Juntas Generales de Gipuzkoa manifiestan:

 

1. Gaitzespen irmoa, onargarriak ez diren eta zentzurik ez duten gertakari batzuen aurrean. Leioako eta Arabako unibertsitate campusetan izaten ari diren bezalako erasoek ez dute lekurik euskalduna bezalako gizarte ireki, plural eta tolerante batean.

1. Su más enérgica condena ante unos hechos inadmisibles y carentes de sentido. Los ataques que se vienen produciendo en los campus universitarios de Leioa y Araba-Álava no tienen cabida en una sociedad abierta, plural y tolerante como la vasca.

 

2. Indarkeria erabiltzeak zilegitasuna kentzen dio edozein aldarrikapeni. Elkarrizketa eta hitza dira bizikidetza baketsu eta demokratikorako oinarria. Unibertsitatea ideia guztientzako lekua daukan erakundea da, baina horrelako gertakariek bere oinarria urratzen dute.

2. El uso de la violencia deslegitima cualquier reivindicación. El diálogo y la palabra constituyen la base para una convivencia pacífica y democrática. La Universidad es una institución en la que tienen cabida todo tipo de ideas, pero incidentes como estos vulneran el fundamento de la misma.

 

3. Elkartasuna eta babesa unibertsitate-komunitate osoari, hala nola eraso horien ondorioak pairatu dituzten pertsonei.

3. Su solidaridad y apoyo al conjunto de la comunidad universitaria así como a todas aquellas personas que han sufrido las consecuencias de esas agresiones.

 

4. Horrelako jokabideak berriro ez emateko desioa. Gertakari horiek Euskadin guztion artean eraiki nahi dugun gizarte-ereduaren kontra doaz.

4. Su deseo de que comportamientos de este tipo no vuelvan a producirse. Estos sucesos van en contra del modelo de sociedad que, para Euskadi, queremos construir entre todos y todas.

 

5. Indarkeriarik gabeko unibertsitate-sistema defendatzeko konpromisoa, indarkeriarik gabeko Euskadi batean. Unibertsitatea funtsezko erakundea da gizarte aurreratu bat garatzeko.

5. Su compromiso por defender desde el consenso un sistema universitario libre de violencia en una Euskadi libre de violencia también. La Universidad es una institución imprescindible para el desarrollo de una sociedad avanzada.

 

 

 

 


ORRI-OINA:

Orri honen hasierara joan.