ARAKATZEKO LAGUNTZAK:

Edukira joan zuzenean.

Menura joan zuzenean.

Batzar Nagusien agenda.

Batzar Nagusietako ekimenak.



BILATZAILEAK

Menua ireki Bilatzailea erakutsi

Jarduera


ORRI HONEN BIDE-IZENA



ORRIAREN EDUKI NAGUSIA

Adierazpen instituzionala

GENERO-INDARKERIAREN AURKAKO ERAKUNDE-ADIERAZPENA

 

1. Gipuzkoako Batzar Nagusiek adierazten dute emakumeen aurkako indarkeria gogor eta ozenki arbuiatzen dutela, indarkeria horren adierazpidea dena delarik ere, hots, psikologikoa zein fisikoa, eta esplizituki zein inplizituki buruturikoa.

 

2. Gipuzkoako Batzar Nagusiek konpromiso irmoa hartzen dute genero indarkeriaren aurka etenik gabe borrokatzeko, indarkeria hori sufritzen duten emakumeekin eta haiek biltzen diren elkartearekin koordinazioan eta elkarlanean arituz. Indarrak batzea baita bide bakarra, genero indarkeria gabeko gizartea lortzeko.

 

3. Gipuzkoako Batzar Nagusiek bat egiten dute genero-indarkeriaren bidegabekeria jasotzen eta sufritzen duten emakumeekin, eta beren babesa eta laguntza eskaintzen diete.

 

4. Gipuzkoako Batzar Nagusiek adierazten dute orain arte bezala lanean jarraituko dutela genero erasoak gerta ez daitezen programa hezitzaileak garatu eta sentsibilizazio kanpainak egin daitezen. Baita erasoak sufritu dituzten emakumeak era integral batean artatuak izan daitezen protokolo eta zerbitzuen azpiegitura kalitatezkoak sustatzen eta bideratzen ere.

 

5. Gipuzkoako Batzar Nagusiek bat egiten dute Acovidem elkarteak azaroak 25an antolaturiko manifestaldiarekin, eta dei egiten diete herritarrei egun hori dela-eta lurraldean zehar genero-indarkeriaren aurka antolaturiko ekintzetan parte hartzera.

 

DECLARACIÓN INSTITUCIONAL CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO

 

1. Las Juntas Generales de Gipuzkoa manifiestan su rotundo y enérgico rechazo de la violencia contra las mujeres, independientemente de que dicha violencia se manifieste de forma psicológica o física y se ejercite de manera explícita o implícita.

 

2. Las Juntas Generales de Gipuzkoa adoptan el firme compromiso de luchar incesantemente contra la violencia de género, en coordinación y colaboración con las mujeres que sufren dicha violencia y con la asociación en la que éstas se reúnen, ya que la única vía para el logro de una sociedad sin violencia de género consiste en aunar fuerzas.

 

3. Las Juntas Generales de Gipuzkoa se solidarizan con las mujeres que sufren y padecen la sinrazón de la violencia de género, al mismo tiempo que les ofrecen su apoyo y ayuda.

 

4. Las Juntas Generales de Gipuzkoa manifiestan que seguirán trabajando como hasta ahora en aras de que se desarrollen programas educativos para la erradicación de los ataques de género y de que se realicen campañas de sensibilización, así como en la promoción y puesta en marcha de protocolos e infraestructuras de servicios de calidad a fin de que las mujeres que sufran agresiones reciban una atención integral.

 

5. Las Juntas Generales de Gipuzkoa se suman a la manifestación convocada por la asociación Acovidem para el día 25 de noviembre, y hacen un llamamiento a la ciudadanía para que participe en los actos que se organicen en el territorio con motivo de la celebración del día contra la violencia de género.

 

 

 

 

 


ORRI-OINA:

Orri honen hasierara joan.